Sun. Oct 17th, 2021

جس انسان کی جو بھی جائز حاجت ہو دلی مراد۔ اور وہ یہ چاہتا ہو کہ اسکی حاجت پوری ہو جائے۔ اسکا ہر مقصد پورا ہو اسکو چاہئے ۔کہ وہ روزانہ نماز فجر ادا کرے۔ اور نماز فجر کے بعد اللہ پاک کا یہ اسم مبارک 100 مرتبہ پڑھے۔ اور پھر اللہ پاک سے دعا بھی کرے ۔انشاءاللہ ہر جائز حاجت پوری ہوگی ہر دلی مراد برائے گئ(یا اولال جل جلا ہو)نماز کی پابندی لازمی کریں ورنہ وظیفہ اثر نہیں کرےگا

اور حسب توفیق صدقہ بھی کرتے رہیں۔جس انسان کی جو بھی جائز حاجت ہو دلی مراد۔ اور وہ یہ چاہتا ہو کہ اسکی حاجت پوری ہو جائے۔ اسکا ہر مقصد پورا ہو اسکو چاہئے ۔کہ وہ روزانہ نماز فجر ادا کرے۔ اور نماز فجر کے بعد اللہ پاک کا یہ اسم مبارک 100 مرتبہ پڑھے۔ اور پھر اللہ پاک سے دعا بھی کرے ۔ انشاءاللہ ہر جائز حاجت پوری ہوگی ہر دلی مراد برائے گئ(یا اولال جل جلا ہو)نماز کی پابندی لازمی کریں ورنہ وظیفہ اثر نہیں کرےگا اور حسب توفیق صدقہ بھی کرتے رہیں۔ اور وہ یہ چاہتا ہو کہ اسکی حاجت پوری ہو جائے۔ اسکا ہر مقصد پورا ہو اسکو چاہئے ۔کہ وہ روزانہ نماز فجر ادا کرے۔ اور نماز فجر کے بعد اللہ پاک کا یہ اسم مبارک 100 مرتبہ پڑھے۔

اور پھر اللہ پاک سے دعا بھی کرے ۔انشاءاللہ ہر جائز حاجت پوری ہوگی ہر دلی مراد برائے گئ(یا اولال جل جلا ہو)نماز کی پابندی لازمی کریں ورنہ وظیفہ اثر نہیں کرےگا اور حسب توفیق صدقہ بھی کرتے رہیں۔

By Dailyn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *